Wydarzenia

Mikołajki w starożytnym Egipcie i w świecie iluzji.

Szóstego grudnia pojechaliśmy na wycieczkę do Muzeum Archeologicznego i Muzeum Iluzji w Krakowie. Wspólnie z nami w wycieczce uczestniczyła klasa 5b. Do Krakowa wyjechaliśmy o godz. 8.25 ze stacji PKP w Przytkowicach. Podróż pociągiem trwała około godziny. Najpierw udaliśmy się na Rynek Główny i do Sukiennic, gdzie mieliśmy czas wolny na zakup pamiątek. Później poszliśmy do Muzeum Archeologicznego. Tam pan przewodnik opowiadał nam o życiu w starożytnym Egipcie. Dowiedzieliśmy się wiele ciekawych informacji i utrwaliliśmy wiadomości z historii. Następną atrakcją naszej wycieczki było zwiedzanie Muzeum Iluzji. Pani przewodniczka  tłumaczyła nam, jak działa iluzja i pokazała wiele niezwykłych „sztuczek”. Niektóre z nich były bardzo skomplikowane, a inne łatwe,  do zrobienia w domu. Po tak ciekawie spędzonym czasie udaliśmy się na Dworzec Główny i w drogę powrotną. Do domu wróciliśmy zmęczeni, ale pełni wrażeń, Pomimo tego, że pogoda nie była idealna, bardzo dobrze się bawiliśmy tego dnia i miło spędziliśmy mikołajki.